top of page

מהם צילומי תדמית מעסיק ומי צריך את זה?

צילומי מיתוג מעסיק הם צילומים שיוויקים אך לא של המוצרי החברה או שירותיה, אלא של פני הארגון עצמו. תדמית מעסיק היא אוסף הערכים והמוניטין שהחברה משקפת כלפי פנים וחוץ - לעובדים, למועמדים, ושותפים עסקיים.


צילומי תדמית מעסיק בחברת SciPlay


מיתוג מעסיק משלב בין שני עולמות - משאבי אנוש ומיתוג שיווקי. הקונספט חשוב במיוחד בשוק שבו יש תחרות גבוהה על כוח אדם איכותי, ותחלופה מהירה של עובדים. חברה שלא עומדת בסטנדרטים החדשים של בנית הערכים עליהם הארגון מבוסס ושיווקם כלפי חוץ (ופנים לתוך הארגון), תתקשה לגייס עובדים לשמר אותם.


כיום מועמדים פוטנציאליים, בייחוד בעולם ההייטק, מחפשים משמעות מעבר למשכורת, הבונוסים והארוחת-בוקר-שף, בארגון שבו יבחרו לעבוד. בנוסף, עובדים אשר מרגישים הזדהות עם ערכי החברה, ירצו להישאר בה יותר זמן, ולא יקפצו על ההזדמנות הראשונה לשדרוג במשכורת.




צילומים התומכים בתדמית מעסיק באים לעזור לשדר את הערכים של החברה בכל המדיות שהארגון משתמש בהם. מעמדים תמיד יבדקו את האתר של החברה והרשתות החברתיות שלה וינסו להבין מה התחושה שהם מקבלים - האם יש שם אנשים שדומים לי? האם החברה עומדת מאחורי הערכים שהיא משדרת? האם יהיה כיף לעבוד שם?





הצילומים באים לשדר את מה שהחברה מחפשת על ידי יצירה של מגוון תמונות, שיכול לשמש באתר החברה וגם לעזור לייצר תוכן ויזואלי לרשתות חברתיות.

התמונות יעבירו את מה שחשוב לחברה להראות - משרדים מעוצבים, חללים מיוחדים, אווירה במשרד, אופי האנשים (למשל - האם החברה צעירה או מגוונת?), האם יש משהו מיוחד שהעובדים אוהבים לעשות יחד? מה עם קיימות חברתית/סביבתית?

בנוסף יש לקחת בחשבון לקראת איזה אירוע עושים את צילומים - האם החברה יוצאת בפרויקט גיוס עובדים חדש? חבר-מביא-חבר? יש משרדים חדשים? התחלה של השתתפות בפרויקטים קהילתיים?


מתוך כל אלה יחד - ערכי החברה, מטרות, ייעוד התמונות - נבנה יחד תוכנית ליום צילומים כדי שהתמונות יוכלו לשדר את מה שארגון באמת מאמין בו וגם העובדים יהיו שמחים וגאים להשתתף בצילומים עצמם.



נשמע מתאים?






bottom of page