top of page

ליצור רושם ראשוני נכון אצל מועמדים ושותפים פוטנציאלים

לכל חברה כדאי שיהיו תמונות מקצועיות של העובדים שלה, בייחוד של המנהלים והבכירים באתר שלה, על מנת להראות רצינות, אמינות ולייצר רושם ראשוני חיובי על שותפים עסקיים ומעמדים פוטנציאלים

המנהלים של חברת Tagado.


רושם ראשוני שחברה מייצרת על המועמדים שלה - דרך אתר או רשתות חברתיות רלוונטיות (למשל לינקדאין של החברה או העובדים הבכירים) מהווה שיקול חשוב אצל מעמדים פוטנציאלים. לפגוש את האנשים בתמונות אח"כ בראיון לראות את אותן פנים, מייצר אצל המעמדים תחושה של משהו מוכר, וגורם להם להרגיש יותר בנוח כשהם מגיעים.



מעמד הראיון הראשוני מלחיץ לכל המעמדים, גם המוכשרים ביותר, לכן על מנת להוריד את רמת אי הוודאות מומלץ להוסיף דף "אודות" (About us) באתר החברה ובו לספר קצת על המייסדים, המנהלים ואנשי צוות בכירים. אני תמיד מציעה גם להוסיף תמונות של אנשי ה-HR שרוב המעמדים יפגשו במהלך התהליך שיעברו בחברה.





בנוסף, זאת דרך מעולה להראות את "רוח" החברה בכמה תמונות - האם המנהלים צעירים? מבוגרים? האם יש רק גברים בהנהלה? או גם נשים? גם זה ישפיע על מועמד - האם הוא רואה את עצמו משתלב בכוח האדם בחברה.


ניתן לעשות יום צילומים מרוכז לכל העובדים החברה, ולהוסיף כמה תמונות של המנהלים יחד. הצילומים מתקיימים במשרדי החברה, ללא בזבוז זמן נסיעות. כל עובד מצטלם כ 15-20 דקות, בוחר את התמונות האהובות עליו ולאחר שבוע מקבלים את כל התמונות ערוכות.


למידע נוסף על צילומי תדמית במשרדים שלכם לחצו כאן







bottom of page